Kui eile tuli avalikuks, et RMK alustas sotsiaalmeedias rohkelt vastukaja tekitanud PR-kampaaniaga, milles kutsutakse harvesterijuhti kliimakangelaseks, siis Keskkonnaministeerium lööb veelgi võimsamalt – suurtehaseid kutsutakse planeedipäästjaks.
Mõlema reklaamikampaania eesmärgiks on näidata, et Eestis toimuv ja riigi ehk meile kõigile kuuluva maa-ja metsavaradega toimetamine on pigem kaldu sinna rohelise Eesti poole kui majandusliku Eesti poole.
Keda uskuda?
Delfi kirjutas veel eile, et pahatihti metsa liigraiumise kahtluse alla sattuv Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) alustas sotsiaalmeedias rohkelt vastukaja ja hämmingut tekitanud PR-kampaaniaga, mille viimase näitena nimetatakse kliimakangelaseks Lõuna-Eestis Süvahavva metsas tegutsevat harvesterijuhti.
Nüüd aga tuli avalikuks, et RMK-le n-ö katust pakkuv Keskkonnaministeerium tuli välja veelgi võimsama PR-kampaaniaga, kus suurtehaseid kutsutakse lausa planeedipäästjateks.
„Suurtehased toodavad Eestis kaevandatud materjalidest Eestile elektrienergiat, mille maksavad kinni küll kõik tarbijad aga kui neid rahvale kuuluvaid maavarasid poleks, siis elaksime me kõik külmas,“ seisab Keskkonnaministeeriumi reklaamis.
„Kui põlevkivi saab miljoneid aastaid vanaks, siis võib seda kaevandada ja ahju ajada ning teha sellest iga eestlase jaoks toasooja. Tehes maa all tarku otsuseid ja vähendades süsinikujalajälge, oleme planeedipäästjad,“ hindab Keskkonnaministeerium suurtehaste tegevust oma kampaanias.
Uus keskkonnaminister Tõnis Mölder polnud valmis oma hallatava ministeeriumi PR kampaaniat kommenteerima, sest ta polnud saanud piisavalt tuttavaks oma uue töötelefoni iPhone 12-ga ega osanud sellel kõnele vastata.
Kas Sina polegi veel toetanud Eesti kõige usaldusväärsema uudisteportaali Lugejakiri.ee ilmumist? Kliki siia ja pane õlg alla!
Kommenteeri