Poekett Rimi on võtnud eeskuju muusikakeskkonnast Spotify ning saatnud klientidele kokkuvõtte nende käesoleva aasta ostukäitumisest. Nii mõnigi klient pole tulemusega rahul.
Meie toimetusega võtsid ühendust kaks erinevat inimest, kes on Rimi kliendid ja kes said oma aasta poekäitumise kokkuvõtte. Pehmelt öeldes pole nad sellega rahul.
Detailne ülevaade
“Kui nüüd vahelduseks aus olla, siis on häbi, väga häbi” tunnistab kogenud poevaras Jaanek (22).
“Olen terve aasta pingutanud ja vaeva näinud ja mida kõike veel ja siis järsku põmm, selline kehv saak Rimi aasta ostukäitumise ülevaates,” on Jaanek pettunud.
“Ega ma võibolla polekski kurtma hakanud, kui ma ei oleks ise ka samal ajal päevikut pidanud oma käitumise kohta Rimis sel aastal. Ja ühte võin ma kindlalt öelda – see, mis seal kokkuvõttes on, on ainult jäämäe tipp!” tunnistab Jaanek.
“Ma tõesti ei tea, kuidas ma nüüd oma kolleegidele silma vaatan.”
Rimi aasta ostukäitumise ülevaatega pole rahul ka teised.
“Ma käisin sellel aastal Rimis ainult ühe korra ja siis ka pisut isiklikul teemal, mitte ostlemas,” kurdab ka teine Rimi aasta ostukäitumise kokkuvõtte saanud Tauno (56), kes siiski ei soostu ütlema, mis põhjusel ta sellel ainsal korral Rimit külastas.
“Loomulikult ei lähe ma sinna poodi enam mitte kunagi tagasi,” lisas Tauno.
Hea lugeja! Kas ka Sina oled juba saanud Rimi aasta ostukäitumise ülevaate 2022 ja kuidas siis sellega rahul oled? Anna oma arvamusest teada loo all kommentaarides!
Kliki SIIA ja toeta Eesti kõige usaldusväärsema ja tõsiseltvõetavama uudisteallika Lugejakiri.ee ilmumist!
nojah
8. dets. 2022 - 15:28Ühele saadab Rimi ülevaate aga teisest vaatab lihtsalt üle.
Muki
8. dets. 2022 - 16:05Mina sain ülevaate, kus tänati mind, et olen ka varaste poolt varastatud kauba kenasti kinni maksnud ja soovitati tihedamat poekülastust.