Alles lahvatas skandaal, kus Pakendikeskus reklaamis oma naturaalseid joogikõrsi kena naise näolapi ja sügava dekolteega – nüüd aga tuli välja nende uus reklaam, kus kasutatakse jõhkralt ära mitte nii kena mehe näolappi ja sügavaimat dekolteed, mis siinmail mehel nähtud.
„Üks on kindel. Vähemalt üks joogikõrtest seisab mul püsti!“, teatab Pakendikeskuse uus väga seksistlik ja mehi alandav reklaam, millel poseerib porgandpaljas Mihkel Raud.
Mehed on solvatud ja šokis
Kui eelmise reklaami peale läksid täiesti pööraseks igasugused naisõiguslased, siis nüüd on solvumise ja šokiseisundi kord meeste käes.
Täiesti paljas Mihkel Raud hoiab reklaamis käes smuutipurki, milles sees üks naturaalne kõrs, mis sümboliseerib Pakendikeskuse naturaalsete joogikõrte tooni. Raual paistab jalas olevat ainult kenad naistesaapad, muud midagi.
Aga reklaami pilt ning tekst ei jäta oma kahemõttelisuses kahtlustki, et tsitaadiga on ühteaegu silmas peetud nii Pakendikeskuse uusi joogikõrsi kui Mihkel Raua peenist.
See reklaam on aga paljud reklaami näinud mehed tagajalgadele ajanud ning neile ei meeldi, et mehe paljast keha kasutatakse toote reklaamimise eesmärgil.
Just see eelmine reklaam ajas pöördesse feministid. Nüüd on omakorda pöördes maskulistid. (foto: Pakendikeskuse Facebook).
Mehed on solvatud ja šokis kõige rohkem just internetis
„No tõesti, mis see paljas mehekeha siia reklaami nüüd puutub, olgu ta või Mihkel Raua oma? Kas teie sihtturg on heteroseksuaalsed vanemad naised, kes huvituvad toodetest kui need on reklaamitud vanemate meeste kehadega? Ja mis see teisse puutub, kas midagi on püsti või midagi on lontis nagu selles eas ikka tavaliselt on? Muidu hoolin keskkonnast väga, aga kahjuks teie kõrsi ei soovi kasutada senikaua kuni teie oma seksistlikku reklaami kasutate,» kirjutas üks pahane meesterahvas Pakendikeskuse Facebooki lehele.
Teised kommenteerijad piirdusid ilkumisega ning rõhutati Mihkel Raua palja keha liiga suurele osakaalule.
„Ei tea, kas Raua till on ka seal purgi taga püsti?“ tabas teine mees märki.
Arvamusi on seinast seina
Muidugi läks reklaam sotsiaalmeedias ka kohe „lendu“ ning jõudis palju suurema vaatajaskonnani. See võimaldas paljudel pilliroostkõrte (loe: Raua peenise) osas arvamust avaldada.
“Tahaks kohe selle reklaami sünniloost rohkem teada, et kas reklaam sündiski nii nagu 20 aastat tagasi või oli vastupidi eriti geniaalne lahendus, et no kuulge need naturaalsed kõrred tuleb viia massidesse. Mehed tulevad ökokõrtega niikuinii kaasa, neile me ei pea reklaami tegemagi. Aga vanemad naised! Nemad ei taha ökokraami nii lihtsalt. Me peame suunama oma sõnumi traditsioonilisele eakale naisele. Just-just! Tulemus on teie ees!” sõnas üks meesterahvas sarkastiliselt.
„Maaja kohtub Bauhausiga,“ tõi üks vanem naine paralleeli.
Sama naine lisas: „Pildil paistab see kõrs vähemalt poolemeetrine, ongi selline XL imur? Kas Raual on ka selline? Ei tahaks uskuda!“.
Üks reklaam on pöördesse ja täielikku šokiseisundisse ajanud meesaktivistid ja teine naisaktivistid. Kohutav ülekeenud tunnete virvarr -elu meie riigis on läinud ikka täiesti talumatuks juba.
Meesõiguslased tagajalgadel
Reklaamil oleva Raua sookaaslane tunneb muret tema selja pärast. „Kenad raseeritud jalad ja ilus läikiv pea, mis siin salata, aga selle suure purgi tõstmisega kaasnevat seljavalu väga ei ihaldaks,“ tõi teine meesterahvas välja.
Loomulikult jõudis reklaam otsaga ka maskulistide Facebooki grupi „Viktor Vassiljev sind ei karda“ lehele, kus seda ühehäälselt maha hakati tegema.
„Mu silmad jooksevad verd,“ kirjutati inglise keeles.
„Appi kui piinlik,“ toodi välja.
“Teeme protestiks kollektiivse enesetapu?” küsis keegi.
Siis toodi mängu ka poliitika. «Welcome to Estonia 2019! Tabavad uut sotsiaaldemokraatlikku biiti ju hästi, sest smuutid on ju liberolemultikultirastide meelisjook. Võib-olla püüavad lihtsalt kõigile korraga meeldida.“
Reklaamil mitu üllast eesmärki
Pakendikeskus ise ütles kommentaariks ainult seda, et Facebooki postitust võib näha küll provokatiivsena, kuid eesmärk oli tõmmata tähelepanu kodumaisele keskkonnahoidlikule tootele ja meeste tervisele.
„Kuigi plastist ühekordsete joogikõrte keeld jõustub alles paari aasta pärast, võiksid inimesed haarata keskkonnasõbraliku joogikõrre järele juba praegu. Meie eesmärk oli postitusega ergutada pilliroost joogikõrte kasutamist. Tõsi, postituse pilt on üsna nö piiripealne,» sõnas Pakendikeskuse esindaja.
Lisaks arvab reklaami tellija, et kõik mehed võiksid end samamoodi paljaks võtta peegli või arsti ees ja lasta end üle vaadata. „Kahju see kellelegi ei teeks, pigem kasu. Eesnäärmevähk on sellises eas meeste seas üsna levinud ja seetõttu peaks oma kõrt aegajalt ikka kontrollimas käima,“ lisas keskuse esindaja.
Hea lugeja – kui solvatuna Sina end tunned sellest uuest reklaamist? Anna oma suurest solvumisest teada loo all kommentaarides!
Hakka Lugejakirja jälgijaks Facebookis(kliki siia!) ja sa ei maga enam kunagi ühtegi head lugu maha!
Aare Tesaar
7. mai 2019 - 21:53No krt ! kui mu meheau võrreldakse mingi kõrrega???? Mul on ikke seoke kut see smuutitops , enamvähem proportsioonis kah. Vot nii, impod!