Eesti politsei usub, et on leidnud põhjuse, miks Eestis on viimasel ajal järsult tõusnud suitsiidide arv ja seda igas vanusegrupis. “Tõenäoliselt on põhjuseks Lidli reklaam “Pa-pa-pa parim suvi”,” usub politsei.
Probleem olevat lausa nii suureks paisunud, et värske siseministri Lauri Läänemetsa uni on ilmselt väga pikaks ajaks rikutud.
Järsk tõus
“Kui eelmisel aastal leidis Eestis aset ühes kuus ca 20-25 suitsiidi, siis nüüd, pärast poeketi Lidli reklaami näitamist telekas ja raadios on see number tõusnud umbes 10 000 suitsiidini kuus,” märkis PPA peadirektor Elmar Vaher.
“Need arvud on äärmiselt tõsised ja kui asi jätkub samas tempos, saavad Eestis eestlased otsa tõenäoliselt juba paari lähima aasta jooksul,” nentis Vaher kurba fakti.
“Alguses me ei saanud üldse aru, millest selline ülijärsk tõus suitsiides põhjustatud on, sest ei olnud ju kellegi käest seda ka küsida,” märkis Vaher.
Lidli reklaam on jõudnud juba ka sotsiaalmeedia naljahammaste kätte pureda. (meem: @igamidanes)
“Kuid õnneks jätsid mõned maha hüvastijätukirja, kus oli selgelt kirjas, et neil sai eluisu otsa, sest lihtsalt ei suutnud enam kogu seda pa-pa-par parim suvi asja ära käsitleda ja valisid kergema vastupanu tee,” selgitas PPA peadirektor.
Vaheri sõnul ei saa suitsiidilaine juures välja tuua ühtegi konkreetset inimgruppi või vanuselist eripära.
“No tõepoolest on läinud seda teed väga väga erinevas vanuses ja väga erineva sotsiaalse taustaga ning erialadega inimesed,” sõnas ta.
NB! VAATAMINE AINULT OMAL VASTUTUSEL! See on siis Lidli reklaam, mis on tõuganud tuhanded eestlased vabatahtlikult manalateele. Reklaamklipis on näha äärmiselt veidralt käituvat suguvõsa, kes ilmselt on saanud kas LSD või maagiliste seente üledoosi ning on otsustanud teha tavalisest eestlaslikust grilliõhtust midagi õudusunenäo sarnast.
“Näiteks noorim suitsiidisooritaja oli Pelgulinna lastehaiglas just sündinud beebi, kes pärast Lidli reklaami telekast kuulmist roomas ise lähima tabletikapini ja võttis sealt sisse kõige kangemad rahustid, mis üldse saada on,” tõi Vaher näite.
“Vanim hukkunu on seni olnud 99-aastane naisterahvas, kes väga ootas oma 100. juubelit. Kahjuks jooksis ta kõrvadest verest tühjaks, kui oli Lidli pa-pa-pa parim suvi reklaami kuulnud,” nentis Vaher.
Diskleimer: antud loo avalikuks tulemise eest maksid meie toimetusele Lidli konkurendid Selver, Coop, Prisma, Rimi ja Maksimarket.
Kliki SIIA ja toeta Eesti kõige usaldusväärsema ja tõsiseltvõetavama uudisteallika Lugejakiri.ee ilmumist!
nojah
20. juuli 2022 - 23:28Tekitab ju stressi kui see kokutamine pa-pa-pa parim kohe välja ei tule.
Naljanina
20. juuli 2022 - 23:30See punane stressipea võib tekkida suvisest päikesest, kokutamisest ja käte üle pea loopimisest.
Oioi
21. juuli 2022 - 07:41Ja paljudele võib see reklaam meenutada nende teadmata kuhu kadumaläinud isasid, hõikudes pa-pa ja pa-pa.
parmi svui
22. juuli 2022 - 11:55Pa pa ap p parmi svui papap pap pamir sivu
Jah suvi
22. juuli 2022 - 23:52Tean omast käest mis mõju laul võib tekitada 🙁
Tänu laulule käin 3korda nädalas teraapias…