Viisime oma lugejate hulgas läbi järjekordse sisuka ja muidugi äärmiselt põhjaliku uuringu, kus seekord tahtsime teada inimeste arvamust valimisreklaamide kohta. Tulemused on šokeerivad.
Niisiis küsisime oma lugejatelt lihtsa küsimuse: Kuidas kaitsed end/säilitad vaimset tervist valimisreklaamide tulva all? Tulemused on teie ees.
Tervelt 36% küsis, et kas need on valimisreklaamid v? Ma mõtlesin, et niisama idiootide väljanäitus!
24% väitis, et ei kaitsegi – naudin juba ette ära kogu seda paradiisi, mis tulemas on!
16% ütles lalallalaalalalaaalalalaaaa – ma ei taha mitte midagi neist kuulda! Lalalallaaa!
11% on magamiskoti ja telgiga juba valimisjaoskonna ees ja niiiiii elevil!
7% käib juba nädalaid ringi, kaks patja pea külge seotud!
5% peksis teleka juba esimese peale puruks – nii et mul tsill!
Ning ainult 1% ütles, et osalen ka ise nendes, nii et kõik ok!
Hääletajaid oli seekord kokku: 303. Aitäh kõigile, kes oma hääle andsid ja seega ka tõel selguda lasid.
Aga uus küsitlus on juba üleval (siin all ka!) ja seekord tahame teada, et millist Eesti ühiskonnagruppi rõhutakse enim? Anna aga julgelt oma hääl, sest nii see tõde selgubki.
Kes on Eestis kõige rohkem rõhutum ühiskonnagrupp?
- Keskealine valge mees. (34%, 88 Häält)
- Mees, valge, keskealine. (19%, 49 Häält)
- Valge keskealine mees. (11%, 29 Häält)
- Keskealine mees, kes on valge. (10%, 25 Häält)
- Keskealisest valge mees. (9%, 23 Häält)
- Mees, kes on valge ja keskealine. (9%, 22 Häält)
- Mees, kes on keskealine ja valge. (8%, 21 Häält)
Hääletajaid kokku: 257
Lugu meeldis? No siis kliki siia ja toeta Eesti kõige usaldusväärsema ja tõsiseltvõetavama uudisteallika Lugejakiri.ee ilmumist!
Kommenteeri