Täna tekitas sotsiaalmeedias pahameelt Arco Vara reklaam, kus hüüdlauseks “Mehe kodu on maailmas, naise maailm on kodu”. Nüüd väidab Varro Vooglaid, et tegemist on SAPTK-i slogani plagiaadiga.
Varro Vooglaiu sõnul on ta üldises plaanis Arco Vara reklaamis väidetuga nõus, kuid plagiaati ta siiski heaks ei kiida.
“No lugege ise, mis seal kirjas on,” ütleb ärritunud Vooglaid.
Paksu pahandust tekitanud Arco Vara reklaam.
“”Mehe kodu on maailmas, naise maailm on kodu” – see on ju põhimõtteliselt üks ühele Sihtasutuse Perekonna ja Traditsioonide Kaitseks hüüdlausega,” jätkab Vooglaid.
“Kuigi ma printsiibis nõustun Arco Vara reklaami hüüdlausega, siis plagiaadiga ma nõustuda ei saa,” märkis Vooglaid.
SAPTK-i logo ja tunnuslause, mis on olnud avalik juba aastaid.
“SAPTK-i hüüdlause on algusest peale olnud “”Mehe koht on seal, kus ta ise tahab, naise koht on köögis” ehk öelge nüüd teie mulle, milline on üldse erinevus Arco Vara reklaami hüüdlausega?” ärritub Vooglaid taas.
“Ma vastan teie eest – polegi mingit vahet! Tegemist on räige plagiaadiga!” lisab Vooglaid.
Kliki SIIA ja toeta Eesti kõige usaldusväärsema ja tõsiseltvõetavama uudisteallika Lugejakiri.ee ilmumist!
Agent
18. mai 2022 - 14:42No tõesti, milline omavoli. Tehti reklaamlause meie konnatiigi kubernerilt luba küsimata.
Muki
18. mai 2022 - 14:43Hoiatus kõigile. Kui Vooglaid süüdistab teid plagiaadis, siis teie aktsiad hakkavad kolinal langema.
Jutumoor
19. mai 2022 - 11:09Räägitakse, et talle meenuvad naised vaid siis kui kõht tühjaks läheb ja siis SPTK hüüdlause juhatab teda kuhu minna. Selleks see kirja pandigi.