Täna selgus, et autoralli maailmameistrivõistluste etapi Rally Estonia suurtoetajaks sai metallijäätmete käitleja Cronimet. Ettevõte loodab korjata rallilt korraliku vanametallisaagi.
Sarnaselt teiste Rally Estonia suurtoetajate ja koostööpartneriga on ka selles koostöös oluline roll sarnastel vaadetel ja uute võimaluste ning lahenduste leidmisel, mis loob maksimaalse väärtuse nii Cronimet-i kui Rally Estonia jaoks.
Känkras metalli nagu putru
„Ralli on ralli,“ märkis Rally Estonia esindaja Tarvo Metsis.
„Siin juhtub ikka igasuguseid asju ja me kõike oleme junäinud neid kurvide sirgeks sõitmisi, mis ralli pealtvaatajate jaoks nii põnevaks teevadki,“ selgitas etapi esindaja.
„Seega on igati loogiline, et ralli suursponsoriks pakkus end suur vanametalli käitlev ettevõte, kellele tuleb „saak“ otse n-ö koju kätte.“
Vanametalli hakatakse koguma otse raja ääres
Cronimet Nordic juhatuse liige Tarmo Kask ütles, et nende jaoks oli ralli toetamine n-ö no-brainer projekt.
„Asja üks pool muidugi see, et rallil osalevad sõitjad eksivad ja sõidavad rajalt välja, muutes oma autod sõidukõlbmatuks – nende jaoks oleme koostöös ralli korraldajatega valinud välja kõige ohtlikumad kurvid, kus on kõige suurem tõenäosus, et ralliauto otse läheb. Sinna paigaldame me spetsiaalsed vanametallikogumise konteinerid, kuhu sisse piloodid oma autoga otse maanduda saavad,“ märkis Kask.
„Loomulikult lubame me pilootidel võtta aega toibumiseks, enne kui autod oma ettevõtte taaskäitlushoovi ära viime,“ lubab Kask.
„Hoopis teine lugu on aga ka pealtvaatajatega, kes kipuvad rallit vaadates ka kõvemini gaasipedaalile vajutama, kui sõidavad etapilt etapile ja vot sealt loodame me saada tõelise noosi nendest ülepingutajatest,“ loodab vanametalli töötlemisega tegeleva ja Rally Estonia värske suursponsori Cronimet esindaja.
Ralli suurtoetaja Cronimet loodab nii ralliautode kui ka ülekäte läinud pealtvaatajate autode arvelt koguda mitusada tonni vanametalli.
“Meie arvutuste kohaselt peaksime sel juhul enamvähem nulli tulema,” lisas ta.
Rally Estonia on esmakordselt Eestis toimuv FIA autoralli maailmameistrivõistluste etapp, mis sõidetakse 4.-6. septembril Tartu, Otepää, Elva, Kanepi ja Kambja teedel.
Hakka Lugejakiri.ee jälgijaks Facebookis(kliki siia!) ja sa ei maga enam kunagi ühtegi head lugu maha!
Matilde Pärituul
28. juuli 2020 - 03:50Mulle meenub vanasõna, et kui rallil õigel hetkel põõsa tagant välja hüpata, siis võib näha oma tulevast meest. Kas keegi teab, kust ma ruudulist riiet saaksin?