Saksamaa autotööstur Volkswagen paljastas eile uue logo, mis läks ettevõttele maksma miljoneid. Lisaks logole muutis oma välimust tundmatuseni ka Volkswageni juht Herbert Diess.
Volkswagenil ei ole viimastel aastatel läinud hästi – ettevõtet on räsinud erinevad skandaalid. Nüüd püüab Volkswagen aga teha täielikku kannapööret, muutes tundmatuseni nii ettevõte logo kui ka ettevõtte juhi välimust.
Logoeksperdid on šokis
Küsisime kommentaari ka maailma juhtivatelt logoekspertidelt – siin on nende vastused.
„Uskumatu, milline muutus! Ei tunne vana head Volkari logo enam äragi,“ märkis üks ekspert peale esitlust.
„See on ajaloo võimsaim uus tulemine – kõik on uus septembrikuus,“ kommenteeris teine logoekspert.
„Teha taoline muutus oma logol niivõrd kriitilisel ajal nagu praegu – vot see nõuab alles mune,“ sõnas kolmas.
„Mina ei saa aru, kuidas me selle vana logo üldse nii kaua välja kannatasime,“ lisas neljas.
Täiesti uue välimuse sai ka Volkswageni CEO Herbert Diess.
Muutus ka ettevõtte juhi välimus, habemeajajad šokis
Küsisime kommentaare ka suvalistelt juuksuritelt ja habemeajajatelt, kes läheduses töötavad.
„Muutund mees!“ ütles üks juuksur.
„Võimas comeback CEO poolt – nüüd õhkub juhist powerit!“ kommenteeris teine habemeajaja.
„Olen täiesti šokis sellest muutusest, mida Diess (Volkswagen Grupi juht)endaga teinud on!“ sõnas kolmas.
„Sõidan oma vana volkari kohe vastu seina puruks, et uus saada – kogu see muudatus on lihtsalt nii mindblowing!“ lisas neljas.
Hea lugeja! Kas Sina oled sama šokis kogu sellest tundmatuseni muutunud logovärgist? Muidugi oled. Anna aga loo all kommentaarides julget teada, kui šokis Sa täpselt oled.
Hakka Lugejakirja jälgijaks Facebookis (kliki siia!) ja sa ei maga enam kunagi ühtegi head lugu maha!
Kommenteeri